Posao i karijera

Profesionalni razvoj

API Banka a.d. Beograd je posvećena profesionalnom razvoju i kontinuiranom unapređenju zaposlenih.

Mi verujemo da je ulaganje u razvoj i napredovanje zaposlenih najznačajnija investicija i u potpunosti smo opredeljeni na obezbeđivanje resursa za razvoj veština i unapređenje znanja zaposlenih kako bi dostigli svoje ciljeve u karijeri.

Uspeh zaposlenih je uspeh banke.

U API Banci a.d. Beograd dostupne su sve mogućnosti za razvoj karijere.

Aktuelni oglasi za zaposlenje

API Banka a.d. Beograd nastala je prodajom VTB Banke a.d. Beograd u julu 2018. godine.

Naziv i oznaka banke simbolizuju konstantan rast i razvoj koji je u isto vreme tehnološki ali i organski. On odražava digitalnu sredinu u kojoj živimo i predstavlja viziju budućnosti akcionara. Digitalno bankarstvo i primena najnovijih finansijskih tehnologija biće ključni elementi u razvoju strategije banke.

API Banka a.d. Beograd će nastaviti da pruža izvanrednu uslugu malim i srednjim preduzećima i biće prvi izbor klijenata pojedinaca koji traže personalizovan pristup i odličan korisnički servis.

Naši zaposleni su najvažniji resurs banke. Sa diplomama vodećih univerziteta u Srbiji i EU i praktičnim i temeljnim iskustvom u industriji bankarskih usluga i dobrim poznanjem srpskog, engleskog a često i ruskog, oni svakodnevno pomažu klijentima sa najzahtevnijim poslovima.

VIŠI STRUČNI SARADNIK PLATNOG PROMETA SA INOSTRANSTVOM

Konkurs za radno mesto: VIŠI STRUČNI SARADNIK PLATNOG PROMETA SA INOSTRANSTVOM

Uslovi:

  • SSS – IV/V stepen stručne spreme;
  • Minimum 3 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima;
  • Aktivno znanje engleskog jezika i rada na računaru;
  • Proaktivan pristup poslu;
  • Analitičnost i dobre organizacione sposobnosti.

Opis posla:

  • Obrada zahteva za kupoprodaju deviza;
  • Obrada priliva;
  • Obrada platnih naloga;
  • Knjiženje transakcija kao i troškova po istima;
  • Kreiranje odgovarajućih SWIFT poruka;
  • Korespondencija sa bankama po pitanju svih vrsta upita i reklamacija;
  • Dnevno usaglašavanje stanja i zatvaranje dnevnih izvoda;
  • Praćenje i primena svih relevantnih zakonskih propisa i procedura i prihvaćenih međunarodnih pravila i običaja;
  • Praćenje i primena savremene međunarodne bankarske prakse i pravila, domaće regulative i procedura za obavljanje deviznih poslova i poslova platnog prometa sa inostranstvom;
  • Poznavanje pravila i propisa u vezi sa sprečavanjem pranja novca i finansiranjem terorizma;
  • Interno i eksterno izveštavanje;
  • Aktivno učešće u optimizaciji procesa u okviru Odeljenja.

Napomena: biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.

KONKURIŠITE
SARADNIK ZA STANOVNIŠTVO

Konkurs za radno mesto: SARADNIK ZA STANOVNIŠTVO

Uslovi:

  • IV stepen stručne spreme;
  • 1 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima;
  • Aktivno znanje engleskog ili ruskog jezika i rada na računaru.

Opis posla:

  • Pružanje sveobuhvatnih, preciznih i tačnih informacija i usluga klijentima u vezi sa ponudom bankarskih proizvoda i usluga;
  • Prijem, kontrola i knjiženje gotovinskih i bezgotovinskih naloga platnog prometa u zemlji, razoročenja depozita (dinari i efektivni strani novac), menjački poslovi;
  • Prijem, unos zahteva i distribucija svih vrsta platnih kartica;
  • Prijem i slanje zahteva za registraciju menica i ugovornih ovlašćenja;
  • Prijem i kontrola predatih menica na naplatu i slanje istih u organizacioni deo zadužen za domaći platni promet;
  • Prijem kartica i  PIN-ova i slanje izveštaja o prijemu;
  • Kontrola kartica i PIN-ova, kontrola i slanje kartica koje stoje u filijali duže od 90 dana;
  • Kontrola saldiranja blagajne i usaglašavanje sa knjigovodstvenim stanjem;
  • Priprema gotovine i učestvovanje u punjenju bankomata gotovim novcem, knjiženje punjenja bankomata;
  • Redovna i vanredna kontrola blagajne i trezora;
  • Poštuje principe saključartsva;
  • Kontrola osigurane sume;
  • Prijem kreditnih aplikacija fizičkih lica i preliminarna kontrola dokumentacije;
  • Obavlja identifikaciju klijenata, prikupljanje i verifikaciju dokumenata vezanih za otvaranje računa fizičkih lica u Banci;
  • Redovno vrši praćenje poslovanja i proveravanje usklađenosti aktivnosti stranke sa prirodom poslovnog odnosa i uobičajenim obimom i vrstom poslovanja stranke;
  • Obaveštava Sektor za sprečavanje pranja novca u slučaju postojanja sumnje u pranje novca i finansiranje terorizma;
  • Vrši procenu rizičnosti stranke utvrđuje kategoriju rizika sa stanovišta pranja novca i finansiranja terorizma) prilikom uspostavljanja poslovnog odnosa kao i tokom trajanja poslovnog odnosa;
  • Otvaranje svih vrsta računa fizičkih lica (matičenje klijenta,unošenje podataka u informacioni sistem Banke);
  • Upoznavanje klijenata sa Opštim uslovima poslovanja Banke;
  • Aktivno učešće u kampanjama prodaje;
  • Aktivno učešće u akviziciji klijenata;
  • Privlačenje novih klijenata putem prodaje proizvoda;
  • Otvaranje, vođenje i gašenje dinarskih i deviznih računa građana u skladu sa usvojenom metodologijom i propisanim procedurama; Kontrola dokumenata po dinarskim i deviznim računima građana, uključujući  poslove platnog prometa u zemlji i platnog prometa sa inostranstvom (unošenje i verifikacija naloga u informacionom sistemu Banke);
  • Ažuriranje dosijea klijenata;
  • Kreira ponude proizvoda i usluga  Banke za stanovništvo i dostavlja ih klijentima;
  • Servisiranje svih vrsta klijenata stanovništva i privrede u domenu opisa i vrsta poslova filijale;
  • Po potrebi kontrola stanja blagajne i knjigovodstvenog stanja na kraju radnog dana;
  • Prijem i unos  kreditnih aplikacija fizičkih lica i preliminarna kontrola dokumentacije.

Napomena: biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.

KONKURIŠITE
SARADNIK ZA STANOVNIŠTVO ZA RUSKE KLIJENTE

Konkurs za radno mesto: SARADNIK ZA STANOVNIŠTVO ZA RUSKE KLIJENTE

Uslovi:

  • IV stepen stručne spreme;
  • Minimum 1 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima;
  • Aktivno znanje ruskog jezika;
  • Aktivno znanje engleskog jezika;
  • Rad na računaru.

Opis posla:

  • Pružanje sveobuhvatnih, preciznih i tačnih informacija i usluga klijentima u vezi sa ponudom bankarskih proizvoda i usluga;
  • Promovisanje proizvoda i usluga Banke klijentima;
  • Upoznavanje  klijenata sa Opštim uslovima poslovanja Banke;
  • Učestvuje i pruža podršku u kampanjama prodaje;
  • Učestvuje i pruža podršku u akviziciji klijenata;
  • Ažuriranje dosijea klijenata;
  • Prijem kreditnih aplikacija fizičkih lica i preliminarna kontrola dokumentacije;
  • Obavlja identifikaciju klijenata, prikupljanje i verifikaciju dokumenata vezanih za otvaranje računa fizičkih lica u Banci;
  • Otvaranje, vođenje i gašenje svih vrsta računa fizičkih lica;
  • Obaveštava Sektor za sprečavanje pranja novca u slučaju postojanja sumnje u pranje novca i finansiranje terorizma;
  • Vrši procenu rizičnosti stranke (utvrđuje kategoriju rizika sa stanovišta pranja novca i finansiranja terorizma) prilikom uspostavljanja poslovnog odnosa kao i tokom trajanja poslovnog odnosa;
  • Servisiranje svih vrsta klijenata stanovništva i privrede u domenu opisa i vrsta poslova filijale;
  • Odgovoran za poslovno i korektno predstavljanje banke u cilju zaštite interesa banke;
  • Učestvuje u razvoju novih proizvoda i projektima Sektora poslovanja sa stanovništvom;
  • Blagovremeno i redovno izveštavanje neposredno nadležnog rukovodioca o poslovima iz svoje nadležnosti;

Napomena: biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.

KONKURIŠITE
BLAGAJNIK

Konkurs za radno mesto: BLAGAJNIK

Uslovi:

  • IV stepen stručne spreme;
  • 1 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima;
  • Aktivno znanje engleskog i rada na računaru.

Opis posla:

  • Pružanje sveobuhvatnih, preciznih i tačnih informacija i usluga klijentima u vezi sa ponudom bankarskih proizvoda i usluga;
  • Prijem, kontrola i izvršavanje gotovinskih i bezgotovinskih naloga platnog prometa u zemlji i inostranstvu;
  • Sprovođenje svih novčanih transakcija – uplate i isplate gotovog novca, razoročenja depozita (dinari i efektivni strani novac);
  • Menjački poslovi;
  • Obrada novca i pakovanje u skladu sa Procedurom o blagajničkom poslovanju;
  • Saldiranje blagajne i primopredaja gotovog novca sa trezorom drugih filijala;
  • Kontrola stanja bankomata, punjenje i knjiženje dopune;
  • Prijem i knjiženje prodaje meničnih blanketa;
  • Razvrstavanje, prerada i pakovanje gotovog novca u cilju isplate klijentima, predaja gotovine i kontrola primljenog novca iz trezora NBS i drugih poslovnih banaka;
  • Utvrđivanje ispravnosti podnetih novčanica sa aspekta sumnje na falsifikat;
  • Aktivno učestvuje u prodaji proizvoda i usluga banke.

Napomena: biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.

KONKURIŠITE